جستجو

 

نمایشگاه آثار بخش مسابقه جشنواره منطقه‌ای «شبدیز» طی مراسمی افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه عکس‌های بخش مسابقه شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان«شبدیز» با حضور حجت‌الاسلام جعفری مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه، مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی این اداره وهمچنین جمعی از مسئولین و مدیران فرهنگی، سه‌شنبه چهاردهم اسفندماه در گالری مجموعه فرهنگی انتظار افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۵۰ تک‌عکس و ۴ مجموعه عکس از هنرمندان عکاس  که به مرحله پایانی جشنواره منطقه‌ای شبدیز راه یافته‌اند، در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گفتنی‌است‌، مسعود امامی، ساتیار امامی و کامران شریفی به‌عنوان هیئت انتخاب و داوری بخش عکس این جشنواره، از میان ۸۷۲ تک‌عکس و ۴۰۵ مجموعه‌عکس رسیده  از عکاسان ۱۱ استان کشور به دبیرخانه جشنواره، آثار حاضر در این نمایشگاه را برگزیده‌اند.

شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- شبدیز،  از تاریخ ۱۴ الی  ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۹۷به مدت چهار روز در استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه با حضور استان‌های ( آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، تهران و کرمانشاه) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *