جستجو

چهل و سومین نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان اردبیل در بیله‌سوار برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهل و سومین نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان اردبیل با موضوع عاشورا و دفاع مقدس در دبیرستان کوثر بیله سوار برگزار شد.

 میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اذعان بر سیاست مدیرعامل  انجمن سینمای جوانان ایران و همچنین دغدغه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مبنی بر تمرکز زدایی رویدادهای فرهنگی از مرکز استان‌ها  اعلام کرد:  که انجمن سینمای جوانان استان اردبیل  چهل و سومین نمایشگاه عکس خود را در شهرستان بیله سوار برگزار نمود . وی افزود انجمن سینمای جوانان بعد از برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای در مشگین‌شهر تصمیم گرفته فعالیت‌های خود را در شهرستان‌های استان گسترش دهد تا جوانان علاقه‌مند در مناطق دورافتاده هم بتوانند در زمینه‌های سینمایی فعالیت نمایند . موسوی افزود که این دفتر سال گذشته نیز یک دوره فیلمنامه‌ نویسی فشرده در شهرستان پارس آباد با همین هدف برگزار کرد .

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از درخواست های متعدد شهرستان های استان برای ایجاد نمایندگی انجمن خبر داده ، افزود که دفتراستان  به وسیله رایزنی‌های مختلف با شهرستان‌ها و ستاد مرکزی در صدد ایجاد حداقل دو نمایندگی در شهرستانی استان در سالجاری است .

چهل و سومین نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل  با همکاری اداره ارشاد بیله سوار از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه با موضوع عاشورا و دفاع مقدس در دبیرستان کوثر بیله‌سوار برگزار شد .

 

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *