جستجو

نشست نقد و بررسی مجموعه داستان «با خیال‌ها و بی‌خیال‌ها» آخرین اثر حسن لطفی، نویسنده و فیلم‌ساز قزوینی در برنامه «چهارشنبه‌های سینما» در قزوین برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این اثر دومین مجموعه داستان مستقل این نویسنده قزوینی است که اسفندماه ۹۵ توسط نشر ثالث به بازار کتاب آمد.

 این مجموعه شامل ۱۷ داستان کوتاه با گرایش داستان مدرن است که از نثری پاکیزه، ساختاری خلاقانه و موضوعات متفاوت اجتماعی برخوردار است. توجه به فرم و تطابق فرم و محتوا از ویژگی‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

از این نویسنده، مجموعه داستان «روایت دوم» نیز در سال ۸۲ منتشر شده است. 

حسن لطفی متولد خواف است ولی تمام عمر هنری‌اش در قزوین سپری شده و پس از انقلاب به داستان مدرن پرداخته است. او هم‌زمان با فیلم‌سازی و روزنامه نگاری هنری، پایه گذار سلسله نشست‌های داستان در قزوین بوده است.

 هم چنین از این نویسنده، کتاب درس‌هایی برای فیلمنامه‌نویسی، مجموعه داستان‌های نویسندگان قزوینی و چند کتاب دیگر منتشر شده است.

در نشست نقد و بررسی باخیال‌ها و بی‌خیال‌ها،  نویسندگان و منتقدان در خصوص ویژگی‌های ساختاری و متنی اثر با حضور نویسنده، ۶ عصر چهارشنبه، ۲۹ شهریور ماه۱۳۹۶ در سالن مولانا مجتمع فرهنگی هنری ارشاد(واقع در ابتدای خیابان نادری، جنب دروازه درب کوشک) سخنرانی خواهند کرد.

این برنامه توسط  انجمن سینمای جوانان استان قزوین و با همکاری  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و موسسه فرهنگی هنری مجد آیین نو اشراق(مانا) برگزار می‌شود.

 

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *