جستجو

فیلم کوتاه عادل  از تولیدات انجمن سینمای جوانان لاهیجان عنوان بهترین فیلم مستند نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی  انجمن سینمای جوان  لاهیجان، درمراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر کرج که شنبه   نوزدهم شهریور  در سالن «شهید بیات» شهر کرج برگزار شد، مستند کوتاه «عادل» ساخته «هیمن سپهری»  موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند، تندیس جشنواره  و جایزه پانزده میلیون  ریالی شد. ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان دفتر لاهیجان ضمن اعلام این خبر گفت: موضوع این فیلم کوتاه مستند که در مدت زمان ۱۵دقیقه و ۳۶ ثانیه ساخته شده،  درباره  مرد جوانی‌ست که از بدو  تولد بر اثر سهل‌انگاری مادر در زمان بارداری مبتلا به معلولیت جسمی و ذهنی است و مادرش که اینک تنها و بی‌کس است، برای مواظبت و نگهداری فرزند معلولش دچار مشکلات عدیده‌ای شده است…

وی افزود: انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان با ۱۲ فیلم کوتاه در بخش مسابقه این جشنواره که با محوریت ازدواج و خانواده برگزارشد، حضور داشت.

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با همکاری موسسه هنرمندان  جوان آینده‌نگر به مدت سه روز از هفدهم تا نوزدهم شهریور در کلان‌شهر کرج برگزار شد.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *