جستجو

معاون سیاسی استاندارکرمانشاه جشنواره شبدیز را فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان دانست.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان‌ها، نهادها و مسئولان و مدیران ارشد استان کرمانشاه به منظور هماهنگی در برگزاری جشنواره منطقه‌ای شبدیز برگزار شد.

در این نشست که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، یوسف شاه‌حسینی معاون سیاسی استاندار کرمانشاه، ضمن تبریک روز ملی کرمانشاه و با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد، جشنواره شبدیز را فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان دانست و افزود: راه توسعه و پیشرفت از مسیر جوان‌گرایی و استفاده از نیروی جوان می‌گذرد. وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره کارکردهای پیدا و پنهان زیادی دارد،ابراز امیدواری کرد تا در سال آتی نیز بتوانیم در این استان جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای برگزار کنیم و آثار مثبت آن را در تمامی سطوح شاهد باشیم. شاه‌حسینی از نهادها و سازمان‌های ذیربط خواست در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره بکوشند.

در ادامه این نشست، حجه‌الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه در مورد جشنواره شبدیز و روند برگزاری آن سخنانی ایراد کرد. جعفری ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره در توسعه فرهنگی منطقه، کرمانشاه را یکی از قطب‌های فیلم‌سازی کشور دانست که همواره فیلم‌سازانش در بخش‌های ملی و بین‌المللی مطرح بوده‌اند. وی افزود: برگزاری جشنواره علاوه بر ارتقای کیفی و کمی آثار فیلم‌سازان و زیرساخت‌های استان، پیام‌های فرهنگی و سیاسی داخلی و برون‌مرزی را نیز داراست. جعفری همچنین به آثار مثبت حضور هنرمندان سایر استان‌ها در کرمانشاه اشاره و از آنان به عنوان سفیران فرهنگی یاد کرد.

کامران رضایی، مدیرانجمن سینمای جوانان کرمانشاه و مدیر برگزاری جشنواره شبدیز در این جلسه به حضور نخبه‌گان فیلم‌سازی در این جشنواره که عرصه‌های ملی و بین‌المللی زیادی را تجربه کرده‌اند، اشاره کرد وخواستار همیاری همه مسئولان استانی در برپایی هر چه بهتر این رویدادفرهنگی شد.

لازم به ذکر است در این جلسه فضل‌اله رنجبر، فرماندار کرمانشاه، جعفرکرجی، معاون توسعه اداره میراث فرهنگی، نادر حیدریان، رئیس سازمان سمعی بصری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، آرشام خرسندپور، معاون امور هنری وسینمایی این اداره ، علیرضا گودرزی، مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری، فردین امیری، قائم‌مقام سازمان صدا و سیما-  مرکزکرمانشاه نیز حضور داشتند که همگی بر هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره تاکید کردند.

پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس سینمای جوان با عنوان شبدیز ۲۲ تا ۲۵ شهریور در کرمانشاه برگزارمی‌شود.

 

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *