جستجو

 

طی مراسمی از کتاب مجموعه عکس لاهیجان قدیم اثر «فریدون محمدی‌دوست» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، برنامه رونمایی از این کتاب نفیس شنبه هفتم مردادماه با حضور فریدون محمدی‌دوست، عکاس پیش‌کسوت لاهیجان و تنی چند از مسئولین، هنرمندان و علاقه‌مندان درسالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

 ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوانان لاهیجان با اعلام این مطلب افزود: این مراسم توسط انجمن سینمای جوانان لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گفته عادلی دراین برنامه علاوه بر محمدی‌دوست، شجاع‌الدین طایفه (نویسنده و محقق برجسته لاهیجانی)، کبری علیپور(محقق و مدرس عکاسی استان گیلان)،  کوروش شاملو ( فیلم‌ساز فعال عرصه انیمیشن و مستند) و علی مرادی (عکاس باسابقه گیلان) سخنرانی کردند.

وی افزود: دراین مراسم فیلم «برگ سبز چای» (ساخته شده در سال  ۱۳۴۹)  از فریدون محمدی‌دوست به نمایش گذاشته شد که با استقبال بسیار خوب حاضرین  مواجه شد. همچنین نمایش نماهنگی از عکس‌های لاهیجان قدیم و نماهنگی از برنامه اپلیکیشن استاد فریدون محمدی‌دوست ساخته «کوروش شاملو» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در ادامه، «نگار نادری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان لاهیجان و  «پروین قادر» رئیس اداره بهزیستی این شهرستان از کتاب لاهیجان قدیم رونمایی کردند.

اهداء ۱۰ نسخه کتاب امضاشده به ده نفر  از مدعوین حاضر در جلسه  توسط  محمدی‌دوست  پایان‌بخش این برنامه بود.

گفتنی‌ست، اجرای برنامه دیروز را «فاطمه علی‌پرست» برعهده داشت.

 

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *