جستجو

دومین فاز کارگاه دانش‌افزایی مربیان دفاتر طی روزهای ۲۳ و ۲۴شهریورماه در پنجاه‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان شبدیز با حضور مجید شیخ‌انصاری در کرمانشاه برگزار شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این انجمن به‌عنوان متولی آموزش عمومی دوره فیلم‌سازی در سطح کشور برای پایش مداوم این روند تصمیم به برگزاری دوره‌های متنوع دانش‌افزایی مربیان در سطوح و موضوعات مختلف گرفت.

معاونت آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با توجه به اهمیت و اولویت فرایند سامان‌دهی و نگارش ایده‌ها و فیلم‌نامه‌های فیلم کوتاه به عنوان اولین و مؤثرترین گام در فرایند فیلم‌سازی، کارگاه تخصصی فیلم‌نامه را برای مربیان دفاتر تحت عنوان «آشنایی با نظام پرسشی برای سامان‌دهی به ایده‌های سینمایی مطالعه موردی روش کانتور» در جشنواره «شبدیز» برگزار کرد. در این کارگاه تخصصی که با ترکیبی از مباحث نظری و کارگاه‌های عملی در ۲۴ ساعت آموزشی برگزار شد، سعی بر این شد تا ضمن آشنایی با مفهوم و کلیات روش نظام پرسشی برای دستیابی به سیستم کارآمد آموزشی با هدف بهینه‌سازی آموزش فیلم‌نامه‌نویسی در دوره هفت‌ماهه، تغییراتی در این دوره‌ها صورت پذیرد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *