جستجو

 

نمایشگاه عکسی تحت عنوان «کارا ۲» به همت انجمن سینمای جوانان لاهیجان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شنبه بیست و یکم مهر، نمایشگاه عکس انفرادی ارکیده تحویلداری با عنوان «کارا ۲» به همت انجمن سینمای جوانان لاهیجان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر در گالری استاد حسین محجوبی این اداره افتتاح شد.

گفتنی است این نمایشگاه شامل ۲۳ قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی در اندازه‌های ۴۵ در ۳۰ با موضوع کار و حرفه در معرض دید علاقه مندان به عکاسی قرار گرفته است.

 

نمایشگاه عکس «کارا ۲» از  ۲۱ مهرافتتاح شده وتا  ۲۵ مهر  پذیرای  علاقه مندان است.

 

ارکیده تحویلداری کارشناس عکاسی و دانشجوی کارشناسی ارشد تصویربرداری است که پیش از این سه نمایشگاه عکس با عناوین «نیلوفر آبی» در فرهنگسرای ارسباران تهران بصورت انفرادی ، «مالا» در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه بصورت گروهی و «کارا» در گالری مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیای شهرستان رشت بصورت انفرادی برگزار کرده است.

 

قابل ذکر است که انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان از ابتدای سال نود و هفت تاکنون سه نمایشگاه عکس با عناوین : نمایشگاه پژوهشی«عکس و عکاسان گیلان» ، نمایشگاه عکس« شهدای منا» به مناسبت سالگرد شهدای منای استان گیلان و نمایشگاه عکس « کبوترهای آسمانی گیلان » به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار کرده است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *