جستجو

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره حج و اوقاف استان البرز از آمادگی این سازمان برای برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری از جمله تولید فیلم‌های کوتاه و برگزاری جشنواره‌ با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کرج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جمعی از اساتید ، فیلمسازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان استان البرز یکشنبه (هفتم آذر ماه) با معاون فرهنگی اجتماعی ودیگر مسئولان اداره حج و اوقاف استان البرز در محل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمد حسین عابدی (مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز) در این دیدار که به مناسبت هفته وقف صورت گرفت؛ ضمن معرفی و قدمت این دفتر  در راستای آموزش فیلمسازی و تولید فیلم‌های کوتاه به  ضرورت تعامل بیشتر این دفتر و اداره اوقاف استان البرز تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود فرهنگی و هنری استان جهت انجام برگزاری جشنواره فیلم و عکس با موضوعیت وقف و امام‌زادگان ، ساخت و تولید آثار مرتبط با این موضوع استفاده کنیم .

در ادامه حجت الاسلام شفیع زاده (معاون فرهنگی و اجتماعی اداره حج و اوقاف) با اشاره به اهمیت نقش سینما و رسانه در جریان سازی‌های فرهنگی بر اهمیت و ضرورت وقف تاکید کرد و ادامه  داد: این سازمان بر اساس دو رسالت اصلی خود، مدیریت امام زادگان و احیای موقوفات آمادگی لازم را دارد که با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کرج برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری از جمله تولید فیلم‌های کوتاه و برگزاری جشنواره‌ای با محوریت این موضوع را برگزارکند.

در ادامه نیز اساتید و فیلمسازان این دفتر نقطه نظرات و پیشنهادات  خود را در این زمینه عنوان کردند و خواستار عملیاتی شدن این همکاری‌ها شدند.

 

هشتمین جلسه پاتوق با سه درام و ی...
بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
روایتی از استعمار اروپاییان با ...
افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای ج...
از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *