جستجو

 

نشست مسئولان انجمن سینمای جوانان مشهد با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نشست صمیمانه سیدوحید سیدحسینی سرپرست انجمن سینمای جوانان مشهد با امیر یکتا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران پیرامون همکاری‌های مشترک در زمینه‌های فرهنگی و هنری در محل این اداره برگزار شد.

 

در این نشست یکتا به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه فیلم و عکس اشاره کرد و بر لزوم تعامل و همکاری‌های مشترک با انجمن سینمای جوانان مشهد برای استفاده از این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

یکتا در ادامه افزود راه اندازی سینما سیار در این شهرستان توسط انجمن سینمای جوانان مشهد موجب ایجاد همبستگی و وحدت بین عموم مردم و هنرمندان این شهر شده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران از اینگونه کارهای فرهنگی و هنری حمایت لازم را دارد.

 در ادامه این جلسه سیدوحید سیدحسینی در زمینه‌های آموزشی تولیدی و کشف هنرجویان مستعد و پرورش ایده های خلاق آ‌ن‌ شهرستان در زمینه فیلم و عکس قول همکاری و هم‌فکری داد .

 سید حسینی همچنین با توجه به ظرفیت های جغرافیایی شهرستان چناران اضافه کرد این شهرستان می تواند در برگزاری اردوهای تخصصی فیلم و عکس با انجمن سینمای جوانان مشهد همکاری بسیار خوبی داشته باشد.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *