جستجو

نشست صمیمانه مسئولان انجمن سینمای جوانان مشهد با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بینالود (طرقبه، شاندیز) برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نشست صمیمانه سیدوحید سیدحسینی سرپرست انجمن سینمای جوانان مشهد با علیرضا سیدآبادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بینالود پیرامون همکاری‌های مشترک در زمینه‌های فرهنگی و هنری در محل این اداره برگزار شد.

در این نشست سیدآبادی به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه فیلم و عکس اشاره کرد و بر لزوم تعامل و همکاری‌های مشترک با نهادهای فعال در سطح استان هم‌چون انجمن سینمای جوانان مشهد برای استفاده از این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

 در ادامه این جلسه سیدوحید سیدحسینی در زمینه‌های آموزشی و کشف هنرجویان مستعد و پرورش ایده‌های خلاق آ‌ن‌ها در این شهرستان قول همکاری و هم‌فکری داد.

جلسه هم‌فکری با حضور هنرجویان برجسته  انجمن سینمای جوانان مشهد

با حضور جمعی از اعضای فعال انجمن سینمای جوانان مشهد، نشستی با موضوع چگونگی نحوه راه‌اندازی کانون فیلم، عکس و برگزاری پاتوق فیلم کوتاه، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و همچنین جذب هنرجویان مستعد و ایجاد روابط‌عمومی و بازتاب فعالیت‌های دفتر مشهد برگزار شد.

در این جلسه سرپرست انجمن سینمای جوانان مشهد از دیگر اساتید و فیلم‌سازان و عکاسان مشهد و استان و همچنین هنرجویان و اعضای فعال و با سابقه این دفتر دعوت به همکاری کرد.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *