جستجو

 

برگزیدگان بخش فیلم و عکس دومین هفته قرآن و عترت استان بوشهر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ناظر طرح هفته‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مسئولان استانی، جامعه قرآنی و هنرمندان اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت استان بوشهر د ر تلار بزرگ لیان برگزار شد.

در بخش فیلم و عکس این هفته که با همکاری انجمن سینمای جوانان استان بوشهر برگزار شد، هنرمندان فیلم‌ساز و عکاس برگزیده معرفی شدند.

در بخش فیلم کوتاه داستانی فیلم «حصار» به کارگردانی علیرضا فرهومند و فیلم «گوش ماهی» به کارگردانی علی کارگر حایز رتبه برتر شدند.

در بخش فیلم کوتاه داستانی فیلم «رهایی» به کارگردانی مجتبی رضایی و در بخش بهترین ایده، فیلم کوتاه «خیلی دور خیلی نزدیک» به کارگردانی حنیف موسوی رتبه نخست را کسب کردند.

در بخش فیلم مستند فیلم «آناهیتا» به کارگردانی مهرداد مصدق، در بخش بهترین انیمیشن نیز انیمیشن «خانواده» به کارگردانی دنیا کرم‌زاده و همچنین جایزه  بهترین تصویربردار به بهتاش کمه‌زری رسید.

در بخش عکاسان برگزیده نیز، مریم شعبانی، سیده صدیقه علوی، رضا عجم لطفی، کیوان آذرشب و سجاد رنجبر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

دومین هفته «قرآن و عترت» استان بوشهر همزمان با سالروز رحلت آیت‌الله میرزا معتقد ریشهری (فاضل اهرمی) از ١١ تا ١۵ اسفندماه با اجرای ٩ برنامه در بخش اصلی و ١٠ برنامه در بخش جنبی برگزار شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *