جستجو

 

هادی علی‌پناه سردبیر وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه کوتاه به عنوان پخش‌کننده فیلم کوتاه و فعال رسانه‌ای به عضویت کنفرانس جهانی فیلم کوتاه درآمد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از«فیدان»، کنفرانس جهانی فیلم کوتاه یک نهاد بین‌المللی است که از سال ۱۹۷۰ فعالیت خود را با هدف معرفی عرصه فیلم کوتاه، تلاش برای افزایش استانداردهای پخش و نمایش فیلم کوتاه آغاز کرده است. این کنفرانس در واقع از فعالان و متخصصان فعال در عرصه فیلم کوتاه از جمله مسئولان جشنواره‌ها، منتقدان و رونامه نگاران و پخش کنندگان فیلم کوتاه تشکیل می‌شود که در تلاش هستند استانداردهای حوزه فیلم کوتاه را ارتقا دهند.

کنفرانس جهانی فیلم کوتاه با نهادهای متعدد دیگر چون فیاپ و اسیفا ارتباط تنگاتنگی دارد و بسیاری از مهم‌ترین جشنواره‌ها، پخش کنندگان، رسانه‌های تخصصی و افراد متخصصی حوزه فیلم کوتاه از سراسر جهان در این کنفرانس عضویت دارند.

هادی علی‌پناه روزنامه‌نگار و منتقد فیلم است. وی مدیر مسئولی و سردبیر «فیدان» وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه را برعهده دارد. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به همکاری با نشریات متعددی به عنوان منتقد فیلم از جمله نشریه تخصصی فیلم کوتاه، فصل‌نامه‌های تخصصی مستند، فصل‌نامه‌های تخصصی انیمیشن و مجلاتی چون فیلم‌نگار اشاره کرد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *