جستجو

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز هفته فیلم‌های ترک زبان ایران در استانبول، از حضور فیلم‌های این دفتر در جشنواره های «راه ابریشم ترکیه» و «حقوق بشر بنگلادش» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل اعلام کرد: هفته فیلم‌های ترک زبان ایران در استانبول به همت رضا صیامی‌زاده از پیش‌کسوتان انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و رضا اویلوم از ترکیه و با حمایت شهرداری استانبول از ۱۶ تا ۲۰ آذر ماه برگزار شد.

وی افزود: در این هفته آثاری از فیلم‌سازان انجمن سینمای جوانان استان اردبیل شامل: «سورمه لی قیز» ساخته داور نجفی، «صدای سارا» و «پل» کار رضا جمالی و «قارلی داملار» اثر هایده مرادی به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در کنار فیلم سینمایی «او» به کارگردانی رهبر قنبری و فیلم‌های کوتاه «قارلی یوللار» کار هایده مرادی، «قارایول» و «من عصمتم» ازساخته‌های لیلا نوروزی و «فقدان» کار رامین فرزانه و پریسا صدایی آذر از فیلم‌سازان استان اردبیل به نمایش در‌آمد.

موسوی ادامه داد: در طول روزهای برگزاری این رویداد فرهنگی نمایشگاه عکسی با موضوع ابنیه و چشم‌اندازهای شاخص اردبیل، تبریز و ارومیه در محل سینما یئشیل جام برپا بود و در آن  آثاری از سجاد دادپور مدرس انجمن و فیاض بهرام عکاس و فیلم‌ساز درمعرض تماشا گذاشته شد.

‌مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل  همچنین به حضور هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در جشنواره‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: فیلم‌های کوتاه «فردای دیروز» ساخته بهزاد مولود و «۹۹۹۹۹۹۹۹۹» به کارگردانی کریم عظیمی به بخش مسابقه جشنواره راه ابریشم ترکیه راه یافته‌اند.

وی ضمن اعلام اینکه فیلم ۹۹۹۹۹۹۹۹۹  کاندید دریافت جایزه از جشنواره راه ابریشم است، از راه‌یابی این اثر کریم عظیمی به  بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی حقوق بشر بنگلادش نیز خبر داد و افزود: درخشش فیلم‌سازان استان در مجامع و فستیوال‌های جهانی باعث اعتبار بخشیدن به هر جشنواره بین‌المللی شده که نباید از دید مسئولین عالی‌رتبه استان و نهادهای ذی‌ربط دور بماند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *