جستجو

 

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با هیئت مدیره جدید انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) دیدار و درباره همکاری‌های مشترک و مسائل مربوط به فیلم کوتاه ایران گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از «ایسفا»، در ابتدای این جلسه که درخانه سینمای شماره ۲ برگزار شد، سعید پوراسماعیلی رییس انجمن فیلم کوتاه ایران با خوشامدگویی به سیدصادق موسوی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان خواستار گسترش همکاری و مشارکت بیشتر و فعال‌تر انجمن فیلم کوتاه ایران درمناسبات و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با فیلم کوتاه درحوزه‌های مختلف شد و درخصوص ظرفیت‌های بالای انجمن فیلم کوتاه و اعضای آن توضیحاتی داد.

سپس مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ضمن تبریک به هیئت مدیره جدید ایسفا که به تازگی انتخاب شده‌اند، سیاست‌ها و مأموریت‌های جدید سازمان سینمایی به انجمن سینمای جوانان در حوزه فیلم کوتاه را تشریح کرد.

سیدصادق موسوی همچنین در مورد بودجه اختصاص یافته از طرف سازمان سینمایی به انجمن توضیحاتی داد و با ذکراینکه امسال بودجه تولید انجمن سینمای جوانان افزایش یافته است به چگونگی تخصیص این بودجه به بخش‌های مختلف پرداخت.

در ادامه اعضای هیئت مدیره ایسفا حاضر درجلسه الهام حسین‌زاده، مصطفی آل‌احمد، کاوه سجادی‌حسینی، امید عبدالهی، محمدرضا جهان‌پناه، میرعباس خسروی‌نژاد و طوفان نهان‌قدرتی در خصوص مطالبات اعضای ایسفا از انجمن سینمای جوانان و راه‌های مشترک برای همکاری‌های بیشتر دو جانبه درخواست‌هایی را مطرح کردند که در اکثریت موارد با نظر مساعد و تأیید مدیر عامل انجمن سینمای جوانان همراه شد.

از جمله این موارد می توان به همکاری‌های دو جانبه در خصوص تولید فیلم با اعضای ایسفا، مشارکت در برگزاری بخش‌های مختلف جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره‌های منطقه‌ای، بهره‌مندی از اعضای ایسفا به عنوان مشاور درتولید فیلم‌های انجمن سینمای جوانان به منظور ارتقای کیفیت آثار تولیدی، برگزاری نشست‌های آسیب‌شناسانه فیلم کوتاه با همکاری دو انجمن و موارد دیگر اشاره کرد.

در این جلسه دوستانه که بیش  از ۳ ساعت به طول انجامید مقرر شد موارد ذکر شده مورد توافق طرفین طی تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شده و به مرحله اجرا برسد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *