جستجو

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین جشنواره ملی مُد و رسانه را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین جشنواره ملی مُد و رسانه را با اهداف تبیین مفهوم مد و سند ملی لباس، تبیین لباس به عنوان کالای فرهنگی، فرهنگ‌سازی مد و افزایش سواد مد در جامعه، تقویت و افزایش بهره‌وری از هنر ـ صنعت مد ایرانی اسلامی، ارتقاء سواد فرهنگی و سبک پوشش بر پایه ارزش‌های اسلامی ـ ایرانی، تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه مد و پوشش، افزایش نقش رسانه‌ها در مُدپذیری مناسب جامعه، در پائیز ١٣٩٨، برگزار می‌کند.

این جشنواره با محورهای موضوعی مُد و فرهنگ، مُد و در قالب‌های مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، اخبار رادیویی و تلویزیونی، رسانه‌های شنیداری (رادیو)، رسانه‌های دیداری (تلویزیون)، هنرهای رسانه‌ای، طنز اجتماعی (در حوزه مد و لباس)، شبکه‌های مجازی و اینترنتی (وب سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی) و رقابت دانشجویی به بررسی و انتخاب آثار برگزیده اقدام می‌کند.

گفتنی‌است در دو بخش رسانه‌های دیداری و هنرهای رسانه‌ای آثار نماهنگ و تیزر، مستند، داستانی نمایشی، کودک و نوجوان، انیمیشن (پویانمایی)، تیزر فرهنگی تلویزیونی، عکس وگرافیک موشن، پذیرفته می‌شوند.

لینک متن :

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر  و مطالعه فراخوان دومین جشنواره ملی مُد و رسانه به سایت www.iranmode.com  مراجعه کنند.

آدرس دبیرخانه جشنواره: تهران، چهارراه کالج، جنب پمپ بنزین،کوچه هلال احمر، پلاک ۶

شماره تماس: ۶۶٧٢٢٣١٢ دورنگار: ۶۶٧٢٢٣١٣

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *