جستجو

 

انیمیشن «هستی» به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات‌نوی در جشنواره  “San Rafael” به رقابت می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن «هستی» به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی منتخب چهاردهمین جشنواره “San Rafael” اسپانیا شد. این جشنواره  سوم تا نهم نوامبر(۱۲ تا ۱۸ آبان) در مادرید برگزار می‌شود.

این انیمیشن پیش از این نیز در بیش از۲۰ جشنواره بین‌المللی به عنوان نماینده ایران حضور داشته است.

«هستی» از محصولات مدرسه کارگاهی سینما و شرکت فیلمسازی گلبرگ فیلم است  و به صورت دو بعدی و طی شش ماه طراحی و اجرا شده است.  این فیلم با الهام از موسیقی ریچارد اشتراوس ساخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: هر انسان کهکشانی است بی‌پایان در جهان هستی …

عوامل انیمیشن «هستی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی زارع قنات‌نوی، طراح و انیماتور: بهاره پیش‌آهنگ، مجری طرح: محمدجواد زارع قنات نوی، مدیرتولید: محمد حسن‌پور، دستیار کارگردان: سجاد زارع، دستیارتهیه: حامد زهتاب‌زاده، مشاور پروژه:علی زهتاب‌زاده، آرمان پیش‌آهنگ،  تهیه‌کننده:  گلبرگ فیلم.

علی زارع قنات نوی که در سال ۱۳۵۹در شیراز تولد یافت، افزون بر نویسندگی و کارگردانی در زمینه فیلمنامه‌نویسی، تدوین‌گری، تهیه‌کنندگی و مترجمی نیز فعالیت دارد.
وی، تاکنون بیش از ۱۴ فیلم مستند و داستانی کوتاه و بلند را تهیه و کارگردانی کرده است. فیلم کوتاه پویانمایی «عروسک چینی بابا» و «چشم انداز خالی» از جمله کارهای موفق این فیلم‌ساز به شمار می‌رود.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *