جستجو

 

فیلم‌های کوتاه «فراموشی» ساخته فاطمه محمدی، «شب تولد» به کارگردانی امید شمس، «هدیه» ساخته سحر ستوده، «دریا موج‌موج می‌لرزد» به کارگردانی امیر غلامی و “image”  ساخته احسان کفاش  از ایران به بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ترکیه “amity”راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «دوستی» با حضور گسترده فیلم‌سازانی از سراسر جهان از ۲۳ آذرماه در استانبول آغاز به کار خواهد کرد. در این فستیوال ۱۴ فیلم کوتاه ایرانی در بخش‌های: اصلی، «۴۰ سال قدرشناسی» و «پانوراما» حضور دارند و فیلم‌های: «فراموشی» ساخته فاطمه محمدی، «شب تولد» به کارگردانی امید شمس، «هدیه» ساخته سحر ستوده، «دریا موج‌موج می‌لرزد» به کارگردانی امیر غلامی و “image”  ساخته احسان کفاش در بخش اصلی با فیلم‌هایی از ترکیه، قرقیزستان، فرانسه، بلژیک، فلسطین، اسپانیا، قزاقستان و مصر به رقابت خواهند پرداخت.

از نکات قابل توجه این جشنواره داوری کمال تبریزی کارگردان ایرانی در کنار نجوی نجار کارگردان و نویسنده فلسطینی، توفیق باشر کارگردان، سزین آکباش اوغلو بازیگر از ترکیه و یوکسل آکسو نویسنده و کارگردان ترک است.

نخستین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «دوستی» از ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر) به مدت سه روز در ترکیه برگزار می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *