جستجو

 

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه استانی «نگاه» جمعه ۱۴ تیرماه در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار  و نفرات برگزیده معرفی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جشنواره که با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری برگزار شد، در بخش بهترین فیلم در بخش آزاد تندیس جشنواره و لوح تقدیر به  فیلم کوتاه کارواش به کارگردانی افشین عامریان از دفتر کرج تعلق گرفت. در بخش آسیب‌های اجتماعی نیز تندیس جشنواره و لوح تقدیر به فیلم کوتاه پیشگو از تولیدات انجمن سینمای جوانان استان البرز تعلق گرفت.

تندیس جشنواره و لوح تقدیر نیز به فیلم کوتاه هدیه تولد برای سارا به کارگردانی غلامحسین حسنی‌زاده و محصول کارگاه تولید انجمن سینمای جوانان کرج رسید.

در بخش آسیب‌های اجتماعی فیلم‌های: زندگی سگی به کارگردانی امید شمس، هفتم به کارگردانی سینا غلامنژاد و چند کلمه بیشتر به کارگردانی محمدعلی حسینی از تولیدات دفتر کرج  مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش بهترین تصویربرداری محمد آقامحمدی برای فیلم هدیه تولد برای سارا مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در بخش بهترین تدوین فیلم پیشگو مورد تقدیر قرار گرفت و در بخش بهترین بازیگری نیز مهناز میرزایی برای بازی در فیلم کوتاه هدیه تولد برای سارا لوح تقدیر دریافت کرد.

 

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

یک پاسخ

  1. سطح فیلمها متوسط بود ولی فیلم کارواش یکی از مزخرف ترین کارهایی بود که می شد با یه دوربین فیلمبرداری انجام داد ، موقع پخشش فقط منتظر بودم زودتر تموم بشه اونوقت این فیلم جاییزه گرفته ؟؟
    واقعن خنده داره ????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *