جستجو

فیلم «فروشنده» پس از حدود دو هفته از اکران در سینماها به آمار فروش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دست یافت.
علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران به ایسنا گفت:‌ جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در حال حاضر در ۴۱ سینمای کشور نمایش داده می‌شود که پس از ۱۵ روز نمایش به رقم فروش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.
او اضافه کرد که این فیلم در ۱۰ سینمای شهرستان هم نمایش داده می‌شود.
به گفته وی فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان هم در هفتمین هفته نمایش خود به فروش ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در کشور رسیده است. این فیلم ۴۲ سالن سینمایی را در شهرهای مختلف و تهران در اختیار دارد.
سعید خانی مدیر پخش فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی نیز گفت: این فیلم با بازی لیلا حاتمی، امیر جدیدی، مانی حقیقی و بهنوش بختیاری پس از پنج هفته تا شب گذشته، ۲۵ شهریور ماه یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در تهران فروش داشته است.
او با اشاره به اینکه این فیلم در تهران ۱۸ سالن را در اختیار دارد، گفت: فیلم «من» ‌با نمایش در ۱۷ سالن شهرهای مختلف ۴۸۰ میلیون تومان فروخته است.
همچنین حبیب اسماعیلی مدیرپخش شرکت رسانه فیلمسازان مولود آمار فروش فیلم «ناردون» را ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.
او در این باره به ایسنا گفت: «ناردون» در آغاز هفته ششم اکران خود در ۱۰۰ سالن سینمایی کشور اکران می‌شود و تاکنون بیش از ۳ میلیارد تومان فروش داشته است.
حسن توکل‌نیا تهیه‌کننده فیلم «سایه‌های موازی» و مدیرپخش شرکت یکتافیلم هم بیان کرد: ساخته جدید اصغر نعیمی با بازی شهاب حسینی و ابوالفضل پورعرب در تهران ۱۶۰ میلیون تومان فروش داشته است.
وی همچنین گفت: این فیلم که حدود ۱۶ روز از اکران آن می‌گذرد در تعداد محدودی از سینماهای شهرستان‌ها نمایش داده می‌شود و قرار است به تعداد این سالن‌ها اضافه شود.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *