جستجو

“باران آهسته می بارد” تولید مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و شهرداری ازمیر ترکیه در بخش بین الملل سی و سومین چشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش در می آید.

این فیلم در بخش مسابقه آسیا با فیلم هایی از کشورهای ارمنستان، چین، هندوستان، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، لبنان، میانمار و ترکیه به رقابت خواهد پرداخت. «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی با حمایت شهرداری ازمیر در ترکیه ساخته شد.

سعید نجاتی فیلم ساز شناخته شده فیلم کوتاه و کارگردان فیلم های موفقی چون «صراحی» و «بی بی» به همراه مجید نجاتی و علیرضا رواد به نمایندگی از ایران در این برنامه حضور داشتند و فیلم کوتاه «باران آهسته می بارد» را تولید کردند.

داستان این فیلم کوتاه ۲۰ دقیقه ای که در سال ۱۹۸۰ در یک روستا اتفاق می افتد روایت دانش آموزان یک مدرسه است که سعی دارند به معلم خودشان کمک کنند. این فیلم کوتاه در قالب یک نمایش اولیه در سالن نمایش شهرداری ازمیر روی پرده رفته و علاوه بر انتخاب شدن به عنوان بهترین فیلم این مجموعه مورد تحسین مسئولین و مخاطبان قرار گرفته است.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: کارگردان: سعید نجاتی، فیلم نامه نویس: آرش رواده، تدوین: سعید نجاتی و عماد خدابخش، صدابردار: مجید نجاتی، تصویربردار و طراح نور: آدم سنیل، صداگذار: بهروز شهامت، جلوه های بصری: سید حسن جوادی، دستیاران تدوین: علیرضا طالبی و مهتاب ابراهیمی، بازیگران: امره آی، افه آیکول، حمیسا کودات، رحمان تولوک، انس ارکان و جم لیمان، مدیر پروژه تحسین ایسپیلن، تهیه کننده ایشن تورگات.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *