جستجو

 

چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم باتومیBIAFF ، شهریورماه سال جاری در گرجستان برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم باتومیBIAFF که در سال ۲۰۰۶ آغاز به کار کرده‌ و تمرکز آن بیشتر بر سینمای هنری، تجربی و مستقل است، در بخش‌های مسابقه بین‌المللی فیلم‌های داستانی و مستند، مَستر کالکشن، چشم‌انداز گرجستان، نمایش ویژه و کارگاه‌های تخصصی با حضور مهمانان، شهریورماه سال جاری در شهر باتومی پایتخت گرجستان، توسط خانه هنر باتومی برگزار می‌شود.

گفتنی‌است در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم باتومی، فیلم‌های کوتاه «تاریکی» به کارگردانی سعید جعفریان و «آر یو والیبال» به کارگردانی محمد بخشی از ایران حضور داشتند. در دوازدهمین دوره این جشنواره مراسم بزرگداشتی برای عباس کیارستمی برگزار و نمایشگاه عکس‌های سیف‌الله صمدیان از کیارستمی در این رویداد سینمایی برپا شد؛ هم‌چنین دو فیلم «لرد» ساخته محمد رسول‌اف و «تیک آف» ساخته احسان عبدی‌پور به نمایش درآمدند. فرهاد اصلانی جایزه بهترین بازیگر نقش مرد یازدهمین دوره جشنواره باتومی گرجستان را در سال ۹۵ دریافت کرد و مهتاب کرامتی نیز برای فیلم «فرزند چهارم» موفق به دریافت جایزه‌ بهترین بازیگر نقش زن در سال ۹۱ از این جشنواره شد.

چهاردهمین دوره این جشنواره، ۲۴ تا ۳۱ شهریور (۱۵-۲۲ سپتامبر) در شهر باتومی گرجستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۱۰مرداد سال جاری از طریق سایتwww.biaff.org/submission  ثبت‌نام و آثار هنری خود را ارسال کنند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *