جستجو

هفته فیلم و عکس  انجمن سینمای جوانان بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفته فیلم و عکس  انجمن سینمای جوانان بندر انزلی ۱۸ الی ۲۰ اسفند در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی با حضور هنرجویان فیلمسازان و علاقمندان به  هنر و مسئولین شهری برگزار شد.

روز اول  هفته فیلم عکس انزلی  اختصاص به عکس و عکاسان داشت و طی آن ضمن نمایش ۵۰ عکس از عکاس سرشناس انزلی اانوش علی‌اصغری‌، کتاب عکس ایشان معرفی شد، و از ایشان تجلیل به عمل آمد، سپس فیلم مستندی در مورد سباستیانو سالگادو نمایش داده شد و کبری علیزاده استاد دانشگاه در باب عکاسی صحبت کرد. در ادامه ۵۰ عکس از هنرجویان عکاسی دفتر انزلی دیده و مورد نقد وبررسی توسط مهمان برنامه قرار گرفت.

روز دوم این برنامه به فیلم‌های تولید شده دفتر انزلی اختصاص داده شد و ۲۱ فیلم هنرجویان فیلمسازی انزلی نمایش داده شد و در ادامه  آن محمد گذرآبادی به سخنرانی با محوریت فیلمنامه پرداخت. در ادامه آثار نمایش داده شده مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

در روز سوم  پس از صحبت مدیر دفتر انزلی زهره زمانی و ارائه گزارشی از عملکرد دفتر در طول سال‌های مدیریتش و پخش تیزر‌هایی در این باره،  فیلم مستند ” کود مقدس” اثر هژیر داریوش فیلمساز متولد انزلی نمایش داده شد و سپس کوروش فرزانگان و محمد گذرآبادی پیرامومن این مستند و سینمای هژیر داریوش صحبت کردند.

در ادامه برنامه‌های روز سوم مستندی از خاطرات پیشکسوتان دفتر انزلی  پخش شد و پس از آن مراسم تقدیر و اهدا جوایز و تندیس برنامه به برگزیدگان عکس و فیلم  این هفته فیلم و عکس انجام شد.

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *