جستجو

 

هشتمین برنامه «سینما آینده» در قالب پاتوق فیلم کوتاه عصر روز دوشنبه هفدهم تیرماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به فیلم کوتاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسه فیلم‌های کوتاه داستانی آخر هفته ساخته: وحید بمانی، داستانی بارسلونا ساخته مشترک: کتایون پرمر- محمد روح‌بخش، داستانی مانیکورساخته: آرمان فیاض فیلم‌ساز فعال لاهیجانی و مستند آخرین نامه‌ها  ساخته: نیلز کلاوس محصول کشور آلمان به نمایش درآمد و سپس توسط  ساسان عادلی، مسئول برنامه، و با همراهی حاضران در جلسه مورد نقد و بررسی قرارگرفت.

نیما حسندخت بازیگر نقش اصلی فیلم مانیکور و از هنرمندان فعال عرصه نمایش و سینما نیز که در این جلسه حضور داشت، به سؤالات و نظرات حاضران در جلسه در خصوص بازی در این فیلم کوتاه موفق و پرافتخار یک سال اخیر سینمای ایران پاسخ داد.

در پایان مطابق رأی‌گیری صورت گرفته  از طرف حاضران در این جلسه به ترتیب  فیلم کوتاه :

مانیکور ساخته: آرمان فیاض

آخرین نامه‌ها  ساخته: نیلز کلاوس

آخر هفته  ساخته: وحید بمانی

 به عنوان سه فیلم اول تا سوم بهترین فیلم انتخابی  این برنامه اعلام شد.

این برنامه به همت انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  لنگرود برگزار گردید.

قابل ذکر است که برنامه سینما آینده بعنوان پاتوق فیلم کوتاه توسط انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان به منظور ارتقا جایگاه فیلم کوتاه، آشنایی مخاطبان با فضای فیلم کوتاه به عنوان یک حوزه فیلم‌سازی حرفه‌ای و ارتباطی صمیمانه میان فیلم‌سازان شرق گیلان و انجمن سینمای جوان لاهیجان  به صورت ماهی یک بار برگزار می‌شود.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *