جستجو

 

 

مراسم تقدیر از برگزارکنندگان سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان سینمایی، سیدصادق موسوی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاست‌گذاری، هیأت‌های انتخاب ، داوری و مدیران کمیته‌ها در موزه سینما برگزار شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در ابتدای این مراسم سیدصادق موسوی ضمن تشکر از کسانی که در برگزاری جشنواره سی‌و‌چهارم فعالیت داشته‌اند گفت: به یاری خداوند علی‌رغم تمام مشکلات و کاستی‌ها جشنواره سی و چهارم با سربلندی و معدل خوب برگزار شد.

وی ادامه داد: آقای مهندس حیدریان به بنده اعتماد کردند و دبیری جشنواره را به من سپردند و امیدوارم که از این حسن نظر و اعتماد پشیمانشان نکرده باشم. تمام تلاشمان را کردیم که جشنواره را با آداب برگزار کنیم.

موسوی افزود: لازم است از حمایت‌ها و کمک‌های انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران – ایسفا و حضور پررنگ و فعال اعضای این انجمن در شورای سیاست‌گذاری و همچنین انتخاب برترین فیلم از نگاه تماشاگران تشکر کنم و خوشحالم برای اولین بار در تمام جشنواره‌های داخلی فیلم‌های بخش ملی با کیفیت D-Cinema و تعدادی از فیلم‌ها به صورت دالبی پخش شدند.

در ادامه محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی ضمن اشاره به این‌که برای قدردانی و سپاس در این مراسم حضور دارد بیان کرد:  به آقای موسوی به عنوان مدیری جوان و با انگیزه اعتماد کردم اما اعتماد به جایی بود و در این مدت توانمندی‌های ایشان را دیدم. جشنواره سی‌و‌چهارم جشنواره خوبی بود که با جسارت و نیروی جوان ایشان برگزار شد.

وی ادامه داد: دیگر زمان آن رسیده که برای جشنواره فیلم کوتاه تهران به‌طور مشخص هدف‌گذاری شود و تصویری شفاف از اهداف آن برای هنرمندان ارایه شود.

حیدریان افزود: در آغاز سال تولیدی جدید انجمن تا جشنواره بعد هستیم و اکنون زمان آن است که سرفصل‌ها و محورهای تعریف شده و به‌روز در حوزه فیلم کوتاه مورد کارشناسی قرار گیرد.

رئیس سازمان سینمایی ضمن دعوت از هیأت انتخاب و داوری برای ارایه نظراتشان گفت:  با جمع‌بندی نظرات کارشناسی شما برای رسیدن به اهداف تبیین شده در برنامه جامع سازمان و بر پایه صیانت از ارزش‌های معرفتی و ملی و همچنین رشد سهم بازار جهانی، در اسرع وقت قادر به اعلام چگونگی حضور، حمایت و برطرف کردن نقایص آموزشی خواهیم بود.

این مراسم با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی به اعضای هیأت‌های انتخاب ، داوری و مدیران کمیته‌های برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به پایان رسید.

 

 

 

 

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *