جستجو

رمضان‌علی حیدری‌خلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور به همراه سیدحسین سیدی مدیر عملکرد سازمان امور سینمای و سمعی و بصری و محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از دفتر انجمن سینمای جوانان بم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهارشنبه ۲۶ تیرماه رمضان‌علی حیدری‌خلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور به همراه سید حسین سیدی،  مدیر عملکرد سازمان امور سینمای و سمعی و بصری و محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  پس از جلسه عقد تفاهم نامه در خصوص ساخت اولین پردیس سینمایی شهر بم در دفتر انجمن سینمای جوانان بم حضور یافته و از این دفتر بازدید کردند. همچنین این بازدید با حضور فیلمسازان، مربیان و هنرجویان این دفتر انجام شد.

در شروع این دیدار سروش درویشی سرپرست دفتر بم با اشاره به موقعیت دفتر بم که تنها مرکز آموزش مشاغل سینمایی و تولید فیلم کوتاه در شرق استان کرمان می باشد به ارایه گزارش عملکرد یک‌ساله دفتر در حوزه های آموزش، تولید و اکران سینمای سیار به بیان برنامه های سال جاری پرداخت.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور با اشاره به عقد تفاهم‌نامه ساخت پردیس سینمایی امید که پس از زلزله سال۸۲ بم اولین سینمای این شهر محسوب می‌شود، افزود:  این طرح با سازه سبک و در بوستان های مرکزی شهرهای مورد نظر در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع احداث و در مدت  تقریبی چهار ماه بعد از تحویل زمین و تهیه نقشه و طراحی سازه و انتخاب پیمانکار به بهره برداری می‌رسد.
حیدری‌خلیلی گفت: این پروژه به عنوان اولین پردیس سینمایی استان کرمان با محوریت و سرمایه گذاری شهرداری بم احداث خواهد شد  و سازمان سینمایی علاوه بر صدور مجوز و ارائه مشاوره های فنی، تهیه نقشه و طراحی سازه و پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض را بر عهده دارد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *