جستجو

همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دوازدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان مراغه آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر، دوازدهمین هفته فیلم و عکس مراغه با برنامه‌های متنوع نمایش فیلم، برپایی نمایشگاه عکس، جلسات نقد و بررسی و همچنین برگزاری کارگاه آموزش عکس، به همت انجمن سینمای جوانان  مراغه آغاز به کار کرد.

احمد فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با اشاره به اهمیت برگزاری چنین برنامه‌هایی گفت: ارتقاء توان علمی و عملی هنرجویان و علاقه‌مندان، ایجاد بستر مناسب برای نمایش تولیدات اعضا و هنرجویان فیلمساز و عکاس انجمن سینمای جوانان مراغه، معرفی تولیدات برتر، تلاش برای ایجاد انگیزه مضاعف در بین هنرمندان و همچنین ارج نهادن به تلاشهای ارزنده این عزیزان از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد سینمایی در شهرستان است .

در ادامه فیاضی با اشاره به استقبال خوب هنرمندان از برگزاری این دوره از هفته فیلم و عکس مراغه گفت: در دوازدهمین هفته فیلم و عکس مراغه تعداد ۲۳ عنوان فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوانان مراغه در موضوعات و ژانرهای مختلف به‌ مدت ۲ روز در محل مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان نمایش داده خواهند شد . همچنین برگزاری نمایشگاه عکس از آثار ۱۹ نفر از عکاسان و هنرمندان مراغه به مدت ۱ هفته در محل نگارخانه استاد نیکخو، برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلمو نیز برگزاری کارگاه آموزش عکاسی با عنوان « عکاسی در طبیعت» با حضور کمال شب‌خیز از جمله برنامه هایی است که در این رویداد سینمایی به اجرا گذاشته خواهد شد .

شایان ذکر است دوازدهمین هفته فیلم و عکس مراغه از ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ در محل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مراغه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان و تماشاگران است .

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *