جستجو

آیین گشایش دومین نمایشگاه سالانه کانون عکس انجمن سینمای جوانان مشهد با همکاری بنیاد کودک برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دومین نمایشگاه سالانه کانون عکس انجمن سینمای جوانان مشهد  شنبه دوم تیر با حضور جمعی از اساتید و پیشکسوتان عکاسی در نگارخانه شهر مشهد افتتاح شد.

در این دوره نمایشگاه از بین ٢۶٠٠ اثر رسیده از سراسر ایران، ۵٨ اثر توسط هیئت داوران، متشکل از ابراهیم بهرامی، محمدرضا چایفروش، سحر سقا، کیارنگ علایی و حمیدرضا گیلانی‌فر در دو بخش آزاد و ویژه با محوریت کودک و آموزش انتخاب شد  و۴٣ اثر از تعداد کل آثار پذیرفته شده در این نمایشگاه حضور دارد.

در ابتدا مراسم، سید‌رهام رسولی مدیر کانون عکس انجمن سینمای جوانان مشهد فرآیند انتخاب آثار و برگزاری نمایشگاه را تشریح کرد وپس از آن  سمانه رحیم‌زاده مدیر بنیاد کودک مشهد در زمینه فعالیت‌های این موسسه و امضا تفاهم‌نامه‌ای مابین بنیاد کودک و کانون عکس مشهد توضیحاتی ارائه نمود.

در پایان این مراسم نیز از کتاب این نمایشگاه با حضور نسرین شاه‌محمدی مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی، داوران و پیشکسوتان عکاسی مشهد رونمایی شد.

لازم به ذکراست کلیه عواید فروش آثار و کتاب این نمایشگاه با هدف کمک به کودکان بازمانده از تحصیل، به بنیاد کودک مشهد تعلق می‌گیرد.

این نمایشگاه ٢ تا ٧ تیرماه از ساعت ١٧ الی ١٩ پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *