جستجو

هفتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه زنجان رسماً آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر زنجان هفتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه  زنجان روز سه شنبه ۲۵ تیرماه با حضور ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد و جمع کثیری از سینماگران و علاقه‌مندان هنر سینما و اعضای انجمن سینمای جوانان زنجان رسماً افتتاح و آغاز بکار کرد.

 

هفتمین جشنواره استانی زنجان از ۲۵ الی ۲۷ تیرماه با اکران دو روزه فیلم‌های بخش رقابتی در ۵ سانس و همچنین برگزاری سه کارگاه تخصصی نحوه حضور در جشنواره های ملی و بین‌المللی زهره زمانی، کارگاه تخصصی ایده‌یابی و ایده پردازی امید شمس و بهمن ارک و کارگاه تخصصی فیلمنامه (پردازش قصه،شخصیت و دیالوگ) نادره سادات سرکی برگزار خواهد شد.

 

 

 گفتنی است در حاشیه این جشنواره از پوستر فیلم های موجود در بخش رقابتی جشنواره نیز ۱۸ پوستر فیلم در سایز ۷۰*۵۰ چاپ شده و جهت معرفی بهتر آثار این جشنواره در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

هیئت داوران بخش فیلم شامل مصطفی محمودی شرق، محمود حسنی،جمال رحمتی، زهره زمانی و ساسان قجر و در بخش فیلمنامه امیدشمس، بهمن ارک و نادره سادات سرکی می‌باشد.

این جشنواره روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه با برگزاری اختتامیه و مشخص شدن اثار برتر در هر بخش به کار خود پایان خواهد داد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *