جستجو

دوره‌های آموزشی بهارانه انجمن سینمای جوانان همدان  با حضور ۳۵ هنرجو در رشته‌های عکاسی و تدوین کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با انجام برنامه‌ریزی آموزشی و آغاز تبلیغات، ثبت‌نام دوره‌های «آموزشی تک درس مشاغل سینمایی» فصل بهار، طی روزهای ۲۰ الی ۳۰ فروردین ماه در دفتر انجمن سینمای جوانان همدان سال‌جاری آغاز شد و بیش از ۳۵هنرجو در رشته‌های عکاسی و تدوین ثبت نام و برای یادگیری و کسب هنر وارد انجمن  سینمای جوانان همدان شدند. 

به دلیل استقبال خوب و روز افزون علاقه‌مندان، ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مشاغل سینمایی و دوره فیلم‌سازی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ادامه پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود حداقل یک  دوره بلند مدت فیلم‌سازی و همچنین بیش از ۵ دوره دیگر  در بخش مشاغل سینمایی،  تا پایان فصل بهار به دوره‌های بهارانه این انجمن افزوده شود.

دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده در انجمن سینمای جوانان همدان به شرح زیر است: مبانی عکاسی، عکاسی پرتره، عکاسی دیجیتال و فتوشاپ، مبانی تصویربرداری، مبانی نور‌پردازی، مبانی صدا، فیلمنامه‌نویسی، مبانی نقد و تحلیل فیلم، نقد و تحلیلی پیشرفته فیلم، آموزش نرم افزار، ادیوس در تدوین و مبانی زیبا‌شناسی تدوین.

یادآور می‌شود انجمن سینمای جوانان همدان در سال ۱۳۹۷ با برگزاری ۱۳ دوره تک‌درس و جذب بیش از ۱۵۰ هنرجو در رشته‌های عکاسی، تدوین، فیلمنامه‌نویسی، نورپردازی، عکاسی در شب و همچنین برگزاری دوره ویژه فیلم‌سازی و ثبت‌نام ۲۹ هنرجو در این دوره عنوان دفتر برتر و نخست را در بین دفاتر سینمای جوانان ایران به خود اختصاص داد  و امید می‌رود در سال‌جاری با توکل به خدا و بهره‌گیری از توان و تجربه مدیریتی و همچنین بهره‌مندی از اساتید خوب و مجرب بیش از گذشته برای جذب هنرجو در جهت آموزش و تربیت نیروی ماهر و هنرمند تلاش و عمل نماید. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انجمن www. iycs. ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۸۲۶۰۷۳۷، ۳۸۲۶۰۲۴۶ تماس داشته و نیز با مراجعه حضوری  به دفترانجمن سینمای جوانان واقع در همدان خیابان میرزاده عشقی، تقاطع خیابان هنرستان اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *