جستجو

 

عوامل اجرایی و مدیر جشنواره «شبدیز» و معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با الهی‌تبار، معاون سیاسی‌امنیتی استانداری کرمانشاه دیدار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسه که در  در محل معاونت سیاسی‌امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد، الهی‌تبار به بالندگی فرهنگی در مسیر توسعه اشاره کرد و افزود: مسیر توسعه از مسیر انسان‌های توانمند شکل می‌گیرد و شکل‌گیری انسان‌های توانمند نیازمند تغییر رفتارهاست که نیازمند بالندگی فرهنگی است.

وی به پتانسیل‌های استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: یکی از ثروت‌های استان ظرفیت‌های فرهنگی و هنری است.

الهی‌تبار در ادامه صحبت‌هایش زیرساخت‌های استان را مناسب خواند و افزود: این زیرساخت‌ها ظرفیت این را دارند که گسترش یابند و کرمانشاه می‌تواند به خوبی در جشنواره‌ها بدرخشد.

وی تاکید کرد: در مورد جشنواره «شبدیز» اداره ارشاد تلاش می‌کند که جشنواره در تقویم قرار گیرد و پیگیر این موضوع باشد و از محل سایر اعتبارات در جهت تجهیزات و امکانات به انجمن کمک کند.

در ابتدای این جلسه تیموری معاون هنری و سینمایی ارشاد،  گزارشی از فعالیت‌هایی که تاکنون در مورد جشنواره صورت گرفته، پرداخت و در مورد اسکان، تعداد آثار و بخش‌های جشنواره توضیحاتی ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد دبیرخانه دائمی جشنواره در کرمانشاه تشکیل شود.

رضایی مدیر اجرایی جشنواره «شبدیز» نیز طی سخنانی گفت:  کیفیت مناسب برگزاری جشنواره در سال گذشته مسئولان را مجاب نمود که این رویداد در کرمانشاه تکرار شود و حال  در تلاش هستیم که جشنواره با موضوع اسطوره در کرمانشاه ماندگار شود و این امر نیازمند حمایت تمام ارگان‌هاست.

شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- شبدیز  ۱۴ تا ۱۷ اسفند‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *