جستجو

انجمن سینمای جوان نیشابور نیشابور از سال ۹۷ تا پایان فروردین ۹۸ توانسته ۵۵پاتوق فیلم کوتاه در  نیشابور برگزارنماید .

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد : انجمن سینمای جوان نیشابور نیشابور از سال ۹۷ تا پایان فروردین ۹۸ توانسته ۵۵پاتوق فیلم کوتاه در  نیشابور برگزارنماید .

مسعود سلیمانی سپهرگفت: ۲۰۶۰۰دقیقه نمایش فیلم کوتاه در قالب ۲۷۰فیلم کوتاه برگزیده کشور وجهان ارسالی از ستاد مرکزی و نمایش آن برای علاقه‌مندان و فیلم‌سازان نشان از حمایت فیلم کوتاه و ارج نهادن به مقوله سینمای کوتاه است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های به نمایش درآمده در قالب داستانی، مستند، انیمیشن و تجربه گرا، از فیلم‌های تولیدی و شاخص در حوزه سینمای کوتاه بودند که در طول ۵۵پاتوق به نمایش درآمده‌اند.

سلیمانی سپهریادآورشد: نمایش‌ها فیلم ها همچنان ادامه دارد وانجمن سینمای جوانان  نیشابورعلاوه بر نمایش فیلم کوتاه ، نمایش فیلم بلند  ونیمه بلند تولیدی فیلمسازان جوان نیشابوری را در چندین پاتوق  در پردیس سینمای فیروزه به نمایش گذاشت که با استقبال علاقه‌مندان روبه رو شد و در پایان هر نمایش، فیلم‌های به نمایش در آمده توسط منتقدین دفتر مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد : پاتوق فیلم کوتاه نیشابور  یکشنبه هر هفته عصر ساعت ۱۷  در محل مجتمع امور هنری اداره  فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برگزار می شود وشرکت  برای تمامی علاقمندان به سینماو فیلم کوتاه  آزاد و رایگان است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *