جستجو

 

به مناسبت اربعین حسینی، انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طرح «سینما سیار» را با عنوان «سینما اربعین» در مرز ایران و عراق و در مسیرهای عبور زائران کربلا، برگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طیبه فلکیان معاون امور استان‌های انجمن (مجری طرح سینما سیار) در این خصوص عنوان کرد: «سینما سیار اربعین» توسط انجمن و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سه ایستگاه در مرزهای شلمچه، مهران و چزابه از ۲۷مهرماه تا ۷آبان‌ماه ۹۷ هر روز در دو سانس پذیرای زائران کربلا به عنوان تماشاگر خواهد بود. هماهنگی برگزاری این برنامه توسط ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری ریاست اداره حج و زیارت استان خوزستان، رئیس اداره ارشاد اسلامی مهران، معاونت فرهنگی سپاه استان خوزستان و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان ایلام انجام گرفته است.
فلکیان در ادامه با اشاره به این‌که انجمن، طرح سینما سیار با هدف برآورده ساختن نیازهای شهرستان‌ها و مناطق فاقد سینما برنامه‌ریزی شده و با تجهیزات قابل حمل، فیلم‌های روز سینمای ایران را اکران می‌کند، افزود: برای اجرای برنامه‌ی «سینما اربعین» ۳ دستگاه سینما سیار به همراه اپراتور و دو نفر از مسؤولان ثابت سینما سیار، به منطقه اعزام شده‌اند و با همکاری شهرداری اقدام به برپایی چادرهای با ظرفیت ۳۰۰ نفر برای پیشگیری از طوفان و گرد و خاک احتمالی شده است؛ البته اولین اکران چزابه به دلیل بادهای شدید و گرد و غبار و عدم امکان برپایی چادر، ۲۹مهرماه انجام می‌شود.
معاون امور استان‌ها در انجمن ادامه داد: دو فیلم «به وقت شام» و «تنگه ابوقریب»، هر روز در دو سانس بعد از نماز مغرب و عشاء، اکران می‌شوند و تا کنون ۸۰۰ زائر در ۳ سانس، تماشاگر فیلم‌های «سینما اربعین» بوده‌اند.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *