جستجو

با پایان مهلت ارسال آثار به نخستین نمایشگاه عکس و فیلم «ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی»، بیش از ۳۰۰ قطعه عکس به دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری ارسال شده است.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، مهلت ارسال آثار به نخستین نمایشگاه عکس و فیلم «ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی» تا پایان شهریور اعلام شده بود که با پایان این مهلت تعداد ۳۴۱ قطعه عکس به دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری ارسال شده است.

کمیسیون ملی یونسکو ایران با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، به منظور حمایت از منابع طبیعی کشور و در راستای کمک به ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی، نخستین نمایشگاه عکس و فیلم «ثبت جنگل‌های هیرکانی» را در مهرماه سال جاری برگزار می‌کند.

نخستین نمایشگاه عکس و فیلم «ثبت جنگل‌های هیرکانی» با موضوع به تصویر کشیدن وجوه مختلف جنگل‌های هیرکانی حوزه دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، معرفی ویژگی‌های طبیعی و طبیعت بکر هیرکان، تنوع گونه حیوانات، پرندگان خاص و گونه‌های گیاهی توسط کمیسیون ملی یونسکو – ایران و با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران در مهرماه برگزار می‌شود.

این جشنواره با اهداف ارتقای آگاهی‌های عمومی و جوامع محلی به منظور اهمیت حفظ جنگل‌های هیرکانی، ایجاد همبستگی ملی در امر حفظ و نگهداری منابع ملی، توجه به مقوله‌های زیست محیطی و منابع طبیعی، اهمیت حمایت ازمنابع طبیعی ایران، ثبت مناظر بکر و تنوع زیستی مناطق جنگلی هیرکان، ضرورت مشارکت جوامع محلی در مدیریت جنگل‌ها، مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فیلم‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره نیز توسط سه تا پنج نفر از هنرمندان و کارشناسان این حوزه، بررسی و پس از انتخاب به نمایش عموم گذاشته خواهند شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *