جستجو

کارگاه‌های تجربه اول و کارگاه‌های تک‌درس در رشته‌های مختلف مشاغل سینمایی، از نیمه اردیبهشت‌ماه در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر ویژه‌ی تهران کلید می‌خورد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر ویژه‌‌ی تهران از نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری ۵ کارگاه آموزش عمومی و تخصصی فیلم‌سازی برگزار خواهد کرد. این کارگاه‌ها شامل کارگاه‌های تجربه اول و کارگاه‌های تک‌درس در رشته‌های مختلف مشاغل سینمایی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، کارگاه‌های آموزش فیلم‌سازی تجربه اول به‌عنوان بهترین پیشنهاد برای متقاضیان و علاقه‌مندانی که می‌خواهند فیلم‌سازی را از طریق تولید فیلم بیاموزند، از نیمه اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

در هر کارگاه و با نظارت استاد، حداقل سه فیلم کوتاه توسط هنرجویان ساخته خواهد شد و انجمن سینمای جوانان ایران از این فیلم‌ها حمایت مالى خواهد کرد.

در حال حاضر کارگاه‌های تجربه اول زیر نظر امید عبدالهی ، مسعود مددی و مسعود امینی‌تیرانی در حال ثبت نام بوده، در ۱۵ جلسه ۳ ساعته روزهای یکشنبه و چهارشنبه عصر از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برگزار خواهد شد.

همچنین ثبت نام کارگاه‌های عمومی و پیشرفته فیلم‌نامه‌نویسی، عکاسی و تدوین نیز در دفتر ویژه تهران، آغاز شده و بزودی برگزار خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه ششم، پلاک ۱۱ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۸۹۲۹۴۳  و  ۸۸۰۲۸۷۷ تماس حاصل نمایند.

کانال تلگرام دفتر ویژه‌ی تهران: @cinemajavantehran

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *