جستجو

 

سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با صدور حکمی، طیبه فلکیان را به سمت معاون امور استان‌های انجمن منصوب کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در متن این حکم آمده است:

 

«بسمه تعالی

سرکارخانم طیبه فلکیان

نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمندتان و ارتباط و شناخت شما در طول سال‌ها فعالیت در انجمن سینمای جوانان ایران و حسن سابقه سرکارعالی، با توجه به لزوم گسترش دفاتر و نمایندگی‌های انجمن در سراسر کشور و نیاز به ارتباط همه جانبه با این دفاتر و نمایندگی‌ها و نظارت پیوسته بر آن‌ها به موجب این حکم به عنوان معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران، منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو الطاف و رحمت بی‌کران پروردگار، هم‌فکری و مشورت با هنرمندان و پیشکسوتان سینما و به وجود آوردن شرایط مطلوب برای حضورهرچه بیشتر جوانان صاحب اندیشه در سیاستگزاری‌های انجمن، در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

 

سیدصادق موسوی

رئیس هأئت‌مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران»

 

طیبه فلکیان دانش‌آموخته ادبیات نمایشی است و سال‌ها به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم‌های کوتاه و مستند همچون «گل کویر»، «خانه سفید است»، «میراث عشق، نایریکا» و… مشغول بوده و جوایز مختلفی را در عرصه ملی و بین‌المللی به خود اختصاص داده ‌است.  فلکیان در کنار فیلم‌سازی، در ابتدا فعالیت خود را به عنوان مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان در استان یزد آغاز کرد و پس از مدتی در ستاد مرکزی به عنوان مدیر امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران مشغول به فعالیت شد. عضویت در هیأت‌های داوری و انتخاب چندین جشنواره داخلی و مدیریت اجرایی سی‌و‌دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای ایشان به شمار می‌رود.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *