جستجو

مسئول کمیته اسکان و ترانسفر پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان  از اسکان و اقامت ۲۵۰ مهمان پنجاه و نهمین جشنواره سینمای جوان در خانه‌های تاریخی کاشان خبر داد.

به گزارش ستاد خبری پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان  کاشان،  اکبررضوانیان مسئول کمیته اسکان و ترانسفراین جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت: مدیران خانه‌های تاریخی با نگاه فرهنگی و هنری، مشارکت خوبی در سرویس‌دهی مناسب به مهمانان از ۱۰ استان میهن عزیزمان در این رویداد  مهم هنری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره در تاریخ‌های چهارم تا هفتم اسفندماه هم‌زمان با حضور گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور در کاشان است، افزود: دلیل اسکان مهمانان هنری جشنواره در این خانه‌ها وجود آرامش متفاوت و منحصر به فرد این اماکن است و هنرمندان عکاس، فیلم‌ساز و فیلمنامه‌نویس با الهام از فضای این خانه‌ها می‌توانند به ایده‌پردازی و خلق اثر بپردازند.

مدیر خانه تئاتر کاشان ادامه داد: از یک دهه پیش با احیای بافت تاریخی و خانه‌های ارزشمند دوره قاجاریه و صفویه کاشان، این شهر تبدیل به یکی از قطب‌های موثر گردشگری شده و در چند دوره نیز در وب‌سایت‌های معتبر بین‌المللی این اقامت‌گاه‌ها از نظر گردشگران خارجی عنوان رتبه برتر اقامتی در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.

مدیر مجموعه خانه‌های تاریخی نقلی، رضوانیان و دوست اظهار امیدواری کرد این رویداد مهم فرهنگی قابلیت‌های شهر تاریخی فرهنگی و هنری کاشان را بیش از پیش نمایان ساخته و عامل افزایش انگیزه هنرمندان مستعد این منطقه کویری شود.

وی درپایان افزود: ستاد جشنواره با هدف آشنایی بیشتر مهمانان با شهر کاشان در حال برنامه‌ریزی یک تور نیم‌روزه بازدید از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی منطقه کاشان است.

پنجاه‌ و‌ نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس، از تاریخ ۴ تا ۷ اسفندماه سال‌‌جاری با حضور استان‌های تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان‌شمالی، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، سمنان و اصفهان توسط انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان برگزارمی‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *