جستجو

اسامی هیأت انتخاب و داوری بخش فیلم‌نامه پنجاه‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز» اعلام شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ابراهیم ایرج‌زاد، مرتضی‌علی‌ عباس‌میرزایی و حسین نمازی به عنوان اعضای هیأت انتخاب و داوری بخش فیلم‌نامه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای ‌سینمای جوان کرمانشاه_ شبدیز معرفی شدند.

«ابراهیم ایرج‌زاد»

وی فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره اصفهان همچنین از دانش‌آموختگان سینمای جوانان مشهد بوده است. همچنین، به مدت ده سال است که در «انجمن فیلم کوتاه خانه سینما» و پس از آن «آکادمی داوران» انجمن فیلم کوتاه خانه سینما عضویت دارد. فیلم سینمایی «تابستان داغ» که در بخش مسابقه سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت اولین فیلم سینمایی ایرج‌زاد محسوب می‌شود. این فیلم با نامزدی در ۱۳ رشته، رکورددار نامزدی «جشنواره فجر» شد و در نهایت دو سیمرغ در رشته‌های فیلمبرداری و تدوین را از آن خود کرد. این فیلمساز جوان پیش از ساخت اولین فیلم بلند سینمایی‌اش کارگردانی هفت فیلم کوتاه از جمله «عشق یک روایت غمگین»، «میشه فقط به دست­های ما نگاه کنید»،«چند کیلومتر دورتر»، «نیستان» و … را عهده‌دار بوده است. «عشق یک روایت غمگین» موفق به دریافت  تندیس بهترین تصویربرداری و تدوین جشنواره بین‌‌المللی فیلم کوتاه تهران در سال ۸۵ شد و «نیستان» نیز جایزه دوم بهترین فیلم اقتباسی در بخش کتاب و سینمای جشنواره ر ادر سال ۹۵ دریافت کرد. «زنی پوشیده با گردن­بند»، در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شد و فیلم کوتاه داستانی «چند کیلومتر دورتر» نیز علاوه بر اکران در این گروه سینمایی در چندین فستیوال بین‌المللی از جمله رتردام هلند، پتالوما و سینما اینویزیبل آمریکا، فیلم زنان دهلی نو هند، فیلم مستقل پکن چین، جاروی طلایی آنتالیا ترکیه، میدل ایست نو فلورانس ایتالیا به نمایش درآمده است.

«مرتضی­ علی  عباس­ میرزایی»

او فارغ‌التحصیل کاگردانی سینما از دانشگاه سوره و از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان در رشته کارگردانی بوده است. ساخت ۱۹ فیلم کوتاه داستانی و ۷ کوتاه مستند از جمله فعالیت‌های وی در زمینه فیلم کوتاه است که در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی حضور داشته‌اند و جوایزی را نیز از آن خود کرده‌اند. «انزوا» اولین فیلم بلند سینمایی  عباس‌میرزایی تا کنون محسوب می‌شود که اخیرا در سینماها به نمایش درآمد. عضو هیئت انتخاب و داوری فیلم کوتاه جشن خانه‌ سینما، دبیر کمیته‌ تصویری جشنواره‌ بین‌المللی فیلم، داور آکادمی فیلم کوتاه جشن خانه‌ سینما، عضو هیئت انتخاب و داوری فیلم کوتاه جشن خانه‌ سینما از دیگر فعالیت‌هایی هستند که در کارنامه این داور بخش فیلمنامه پنجاه‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به چشم می‌خورند.

«حسین نمازی»

نمازی فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما همچنین از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران در رشته فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی سینما بوده است. نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «آپاندیس» که به تازگی در سینماها اکران شده است از جمله فعالیت‌های نمازی تاکنون بوده است.

پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز» ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه سال‌جاری با حضور استان‌های کرمانشاه، البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *