جستجو

 

فیلم کوتاه «سکون» به کارگردانی مهدی برجیان در جشنواره فیلم «سان‌اسکرین» و جشنواره فیلم کوتاه و انیمیشن «کینوفیلم» پذیرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایرن به نقل از مهر، فیلم کوتاه «سکون» به نویسندگی یوسف حاتمی‌کیا و کارگردانی مهدی برجیان برای نمایش در دو جشنواره خارجی پذیرفته شده است.

این فیلم کوتاه در بخش رسمی جشنواره فیلم سان‌اسکرین Sunscreen Film Festival West پذیرفته شده است که از ۵ تا ۷ اکتبر ۲۰۱۸ برگزار می شود و امسال ششمین دوره این جشنواره است.

«سکوت» همچنین در بخش رسمی پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و انیمیشن «کینوفیلم» منچستر پذیرفته شده است و یکم اکتبر در بخشی به نام فیلم‌ ایرانی نمایش داده می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همه چیز طبق معمول در جریان است که تلفنی از معراج شهدا به مرتضی می‌شود که ما پیکر همسر شهیدتون رو پیدا کردیم…

‎فرهاد قائمیان، ماریا تهرانچی، علی ثانی فر، نفیسه قدرتی، محبوبه شمس، مصطفی پروین، اون مور، صوفیا مهدی لی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل این فیلم کوتاه شامل کارگردان: مهدی برجیان، نویسنده: یوسف حاتمی‌کیا، مدیر تصویربرداری: محمد حدادی، صدابرداری و صداگذاری: محمدحسین ابراهیمی، تدوین: محمد تنکابنی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، موسیقی: پیام آزادی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی کریمی، مدیر تولید: علی گلبهاران، مدیر تدارکات: سعید نوری و طراح پوستر: الیکا عبدالهی است.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *