جستجو

فیلم‌های «غلامرضا» به کارگردانی «مصطفی امامی» و«سازاق»  ساخته «علیرضا سلمانپور» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد برگزیده و تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با تجلیل از برگزیدگان در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور هنرمندان، مسئولان و اصحاب رسانه در یزد برگزار شد، فیلم‌های برگزیده بخش‌های مختلف معرفی واز آنها تقدیرشد.

در بخش داستانی این جشنواره فیلم «سازاق» به کارگردانی «علیرضا سلمانپور» توانست نظر هیئت داوران را به خود جلب کرده و رتبه نخست این جشنواره را به خود اختصاص دهد.  همچنین جایزه ویژه این جشنواره  به فیلم «غلامرضا» به کارگردانی «مصطفی امامی» اهدا شد.

در بخش مستند دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد، فیلم «خطوط ناپیدا» به کارگردانی «مهدی رخشانی» موفق به کسب رتبه نخست جشنواره و دریافت تندیس طلایی شد. 

فیلم کوتاه مستند «جمعه قالی» به کارگردانی «مهدی اسدی» در این جشنواره توانست رتبه دوم بخش مستند را به خود اختصاص دهد و جایزه نفر سوم این جشنواره در بخش مستند به فیلم پسرم به کارگردانی محمدمهدی خالقی تعلق گرفت. 

در این بخش فیلم «جایی برای آرامش» به کارگردانی «جمیل عامل صادقی» و فیلم «باز هم سکوت» به کارگردانی «راضیه سراجی» هم به عنوان فیلم‌های دوم و سوم معرفی و تجلیل شدند. 

در بخش ویژه کرامت انسانی هم «راه بی‌عبور» به کارگردانی «محمدرضا حافظی» موفق به کسب جایزه ویژه و تندیس طلایی جشنواره شد.

جایزه ویژه دبیر جشنواره هم به فیلم «آز» به کارگردانی «محمد مجلل» و فیلم «سلام» به کارگردانی «محمدرضا حاجی غلامی» اهدا شد.

 

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *