جستجو

جشنواره‌ها محل تلاقی افکار سلایق و حاصل تفکر و اندیشه جمعی است که در قالب فیلم، عکس، نمایش، داستان، هنرهای تجسمی و … ظهور و بروز می‌یابد و مخاطبین خود را به آموختن و تنقید و استفاده از تجربیات دیگران در زندگی جمعی و فردی فرامی‌خواند .

در کنار این امر با همکاران و هم صنفان یک رشته تعامل ایجاد می‌شود و در راستای این موارد جامعه هدف را به چالش و کنش و واکنش وامی‌دارد که سبب پویایی کنشگران درگیر می‌شود.

شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران با اهداف مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی به اجرا درمی‌آید که هنرمندان مرتبط و علاقه‌مندان این رشته از نقاط مختلف کشور عزیزمان را استان اردبیل میزبانی خواهد کرد که امیدواریم این حرکت و اقدام برای استان و شهرستان سبب خیر و برکت باشد و بهره و فایده ان به توسعه منتهی شود.

جا دارد از همه زحمت‌کشان، مسئولین، هنرمندان و از مدیران استانی، شهرستانی ، معاونین، همکاران و کارشناسان استانی و شهرستان، مدیران پل معلق، مسئولین موسسه‌های فرهنگی و هنری و  انجمن سینمای جوانان و مردم شریف و هنردوست  استان و هر شخص و ارگانی که در این راه همیارمان بوده و خواهند بود، متواضعانه سپاسگزاریم .

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *