جستجو

داور علایی عکاس و فیلم‌‌ساز اردبیلی و مدرس عکاسی و فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوانان اردبیل، هنرستان‌ها و دانشکده‌های هنری استان اردبیل به بهانه شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای اردبیل- مشگین‌‌شهر یادداشتی منتشر کرد. متن این یادداشت را در ادامه بخوانید:

جشنواره‌ها همیشه فی نفسه داری انرژی و حس خوبی برای هنرمندان شرکت کننده است و در این میان جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوانان یک شور وصف ناپذیر و یک حس خاص باور نکردنی را برای جوانان به همراه دارد و همچنین این جشنواره‌ها چمدانی از خاطرات و تجربه را برای همه علاقه‌مندان به یادگار می‌گذارد.

وقتی عنوان «شصت و یکمین» جشنواره منطقه‌ای را می‌بینم مانند تمامی هنرجویان انجمنی احساس غرور و افتخار می‌کنم؛ احساس نمی‌کنم که این قدر زمان زود گذشته باشد، انگار همین دیروز بود؛ برگزاری جشنواره در فرهنگسرای بهمن و سینما چاپلین و آن همه شور و اشتیاق و در کنار هم بودن و گپ و گفت‌های شبانه و کوله باری از تجربه …

و دوباره هر ساله دیدارهای نو و تکرار شادمانی‌ها…

جشنواره که پیر نمی‌شود…! به‌خصوص جشنواره سینمای «جوان»، اما مطمئناً هر ساله با تجربه‌تر ، پویاتر و عاقل‌تر می‌شود… پس همه با هم همیشه «جوان» می‌مانیم …! همیشه جوان، پویا، اهل فکر و تجربه… ان‌شاء‌الله

آرزوی همه هنرمندان سینمای جوانی برای سینمای جوانان و جشنواره‌های منطقه‌ای و سراسری آن، اجرای باشکوه آن و سربلندی و افتخار است.

یاد و نام تمامی هنرمندان خوب و با صفایی که امروز با ما نیستند به نیکی…

و برای همه دوستانی که برای اولین بار جشنواره فیلم وعکس منطقه‌ای سینمای جوانان را تجربه می‌کنند ، آرزوی توفیق دارم.

ان‌شاء‌الله در کنار هم روزهای خوش و پرباری را تجربه کنید…

به امید خدا

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *