جستجو

 

نشست صمیمانه مسئولان انجمن سینمای جوانان مشهد با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نشست صمیمانه سیدوحید سیدحسینی سرپرست انجمن سینمای جوانان مشهد با جواد استادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس پیرامون همکاری‌های مشترک در زمینه‌های فرهنگی و هنری در محل این دفتر برگزار شد.

در این نشست استادی به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان در حوزه فیلم و عکس اشاره کرد و بر لزوم تعامل و همکاری‌های مشترک با انجمن سینمای جوانان مشهد برای استفاده از این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

استادی اضافه کرد: انجمن سینمای جوانان مشهد باید پاتوق هنرمندان در بخش فیلم و عکس باشد و  این انجمن با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند با برگزاری کلاس‌ها وکارگاه‌های تخصصی در بخش فیلم‌سازی و عکاسی و همچنین برگزاری استارت‌آپ‌ها کوشا باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز افزود: با توجه به اعتبار و جایگاه ارزشمند انجمن سینمای جوانان ایران در سطح ملی و بین‌الملل این انجمن می‌تواند در زمینه‌های تخصصی در دو بخش فیلم و عکس با کشورهای همسایه تعامل و همکاری داشته باشد.

سیدحسینی ابراز امیدواری کرد: با همکاری‌های مداوم مسئولین و مقامات شهرستان و استان این جایگاه فرهنگی که نه تنها ازآن انجمن مشهد بلکه از آن فرهنگ و هنرکل استان و به‌ویژه مشهد است وبا امید به‌خدا این جایگاه می‌تواند به درجات بالاتری نیز یرسد.

 در ادامه این نشست صمیمانه، سیدوحید سیدحسینی به دستاوردهای این انجمن در سطح ملی و بین‌الملل اشاره کرد و گفت: جایگاه انجمن سینمای جوانان مشهد در سطح استان و کشور و حتی بین‌الملل جایگاه ویژه‌ای است.

سرپرست انجمن سینمای جوانان مشهد افزود: انجمن سینمای جوانان مشهد می تواند با یک روابط عمومی قوی و برگزاری اتاق فکر و ایده‌پردازی با حضور استعدادها و پیش‌کسوتان این دفتر در زمینه آموزش و تولید آثار فاخر به جایگاهی در سطح ملی و بین‌المللی خود هم‌چون سال‌های گذشته تداوم بخشد.

در پایان این نشست سیدحسینی گفت: انجمن سینمای جوانان مشهد اکنون با در نظر گرفتن سلیقه عموم هنرمندان و هنرجویان این شهر در حال برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های مشاغل سینمایی است.  

وی تأکیدکرد: انجمن سینمای جوانان مشهد می‌تواند به موجب تفاهمنامه‌ای با هم‌فکری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس در جهت اعطای مجوزات لازم برای تولیدات کوتاه و همچنین جذب منابع مالی از سطح شهرستان و استان وکشف هنرجویان مستعد و پرورش ایده‌های خلاق آ‌ن‌ها و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان کوشا باشد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *