جستجو

زنگ آغاز سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران سه شنبه ۱۸ آبان با برگزاری مراسم کوتاهی در پردیس چارسو به صدا در می آید.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه تهران، در مراسم افتتاحیه جشنواره سی و سوم که ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۱۸ آبان برگزار می شود فیلم هایی کوتاه درباره گروه «چهل شاهد» و عباس کیارستمی به نمایش در می آید.

آغازگر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نمایش فیلمی کوتاه از گروه «چهل شاهد» است. گروه «چهل شاهد» فیلمبردارانی بودند که برای ثبت و ضبط رشادت های رزمندگان اسلام در روزهای آغازین دفاع مقدس فعالیت می کردند.

نمایش فیلم کوتاهی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره زنده یاد عباس کیارستمی بخش بعدی مراسم افتتاحیه جشنواره سی و سوم خواهد بود. سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران یاد عباس کیارستمی را در پوستر و تیزر خود گرامی داشته است.

بعد از پایان مراسم افتتاحیه، نمایش فیلم های سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن های مختلف پردیس چارسو آغاز می شود.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

یک پاسخ

  1. با عرص سلام و خسته نباشید لطفا ساعت نقد و بررسی فیلم هارو مثل پارسال نذارید تا ساعت ۱ بامدا د واقعا دیره و رفت و امد افراد مشکل هست خواهشا در لابه لای اکران فیلم ها باشه که مردم اذیت نشن .باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *