جستجو

 

کارگاه «روش‌های خلاقه در ایده‌پردازی فیلم کوتاه» با حضور وحید موسائیان و فرود عوض‌پور در انجمن سینمای جوانان شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، صبح روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد اولین بخش از ورک‌شاپ «روش‌های خلاقه در ایده‌پردازی فیلم کوتاه» با حضور وحید موسائیان و فرود عوض‌پور در سالن همایش هتل گردشگری بسطام شاهرود برگزار شد.

در این بخش به مفهوم ایده و خلاقیت پرداخته شد و فیلم کوتاه «صندلی کنار پنجره» اثر فرود عوض‌پور به نمایش درآمد.

در ادامه این نشست‌ها صبح چهارشنبه ۲۹ خرداد‌ماه بخش بعدی ورک‌شاپ ایده‌پردازی فیلم کوتاه برگزار و فیلم کوتاه «دایان» به کارگردانی فرود عوض‌پور برای شرکت کنندگان اکران شد. این اثر در چندین جشنواره بین‌المللی حائز رتبه شده است. پس از این نشست ۴ساعته، این گروه از «یخدان قاسم‌آباد میرهاشم» بازدید کردند.

درآخرین بخش از ورک‌شاپ روش‌های خلاقه ایده‌پردازی در فیلم کوتاه فیلم سینمایی «وقتی برگشتم ..» به کارگردانی وحید موسائیان مورد نقد و بررسی قرار گرفت و به موضوع «چگونگی تبدیل ایده به فیلمنامه» پرداخته شد. در پایان این کارگاه ۱۶ ساعته با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، شهردار و اعضای شورای شهر بسطام از کارگردانان حاضر در جلسه قدردانی و گواهی شرکت هنرمندان اهدء شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *