جستجو

انجمن سینمای جوانان ایران دفتراستان تهران کارگاه تخصصی یک روزه‌ای را با عنوان  “how to apply” برگزار می‌‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این کارگاه که چهارشنبه ۸شهریور برگزار خواهدشد «ستاره سماوی» شیوه‌های صحیح عرضه فیلم به جشنواره‌ها و بازارهای بین‌المللی را برای شرکت‌کنندگان تشریح خواهد کرد.

ترجمه واجرای زیرنویس، تنظیم قرارداد، ارائه قرارداد، راه‌های فروش فیلم،راه‌یابی به کارگاه‌ها و کمپ‌های استعدادیابی، انعقاد قرارداد در مراحل مختلف ساخت فیلم و بازاریابی و فروش فیلم ازجمله مباحثی است که در این کارگاه یک‌روزه به مدت ۶ساعت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

ستاره سماوی دوره فیلم‌سازی را در انجمن سینمای جوانان بندرعباس گذرانده و در دانشگاه سوره در رشته کارگردانی فارغ‌التحصیل شده است. او همچنین دانش‌آموخته تهیه‌کنندگی و تدوین در مقطع کارشناسی ارشد است و در کارنامه هنری‌اش علاوه بر ساخت چند فیلم کوتاه،  منشی‌صحنه چند فیلم بلند از جمله«آتش سبز» دیده می‌شود. سماوی در حال حاضر در زمینه تولید فیلم‌های صنعتی و تیزر فعالیت دارد.

برپایه این گزارش، کارگاه”how to apply”  از ساعت ۱۴ تا ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه ۸شهریورماه  در محل انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان تهران  واقع در خیابان استاد نجات‌اللهی، کوچه ششم،  پلاک ۱۱برگزار می‌شود وعلاقه‌مندان تا ۷ شهریور فرصت ثبت‌نام دارند.

بنا به اعلام انجمن سینمای جوانان- دفتر تهران، علاقه‌مندان ساکن در شهرستان‌های ری و کرج نیز می‌توانند با ثبت‌نام نزد دفاتر انجمن شهر محل اقامت خود در این کارگاه شرکت کنند.

 

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *