جستجو

 

کارگاه تخصصی آموزشی ۲ روزه عکاسی نجوم با حضور اساتید و عکاسان سراسر کشور در مراغه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طاهره اسدی‌فرد ضمن اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء بنیه علمی و دانش عکاسان شاخه نجوم و نیز آشنایی با تازه‌های این هنر در مراغه برگزار خواهد شد.

رییس انجمن سینمای جوانان مراغه افزود: کارگاه آموزشی عکاسی نجوم با مشارکت مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان روزهای ۱۱ و ۱۲ مهر ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: در این کارگاه شرکت‌کنندگان علاوه بر شرکت در کار عملی عکاسی آسمان در شب، با مباحثی چون سوژه‌های عکاسی نجومی، مبانی مقدماتی عکاسی نجومی، ابزار مورد استفاده در عکاسی نجومی، عکاسی میدان دید باز، کادربندی و هنر در عکاسی نجومی، پردازش تصاویر میدان دید باز و عکاسی پانوراما و همچنین رنگ‌ها و واقعیت در عکاسی نجومی آشنا خواهند شد.

اسدی همچنین با اشاره به صدور گواهی در این کارگاه گفت: برای شرکت‌کنندگانی که حضور مؤثر در این کارگاه داشته باشند، گواهی شرکت به‌صورت مشترک از سوی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه می‌توانند با مراجعه به سایت انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس : WWW.IYCS.IR  و  مطالعه فراخوان کارگاه نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آن اقدام نمایند.

 

↓فراخوان↓

[gview file=”https://iycs.ir/wp-content/uploads/2018/09/فراخوان-کارگاه-نجوم.pdf”]

 

 

 

 

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *