جستجو

کارگاه تخصصی عکاسی نجومی با حضور مهدی بختیاری سوم خردادماه در فرهنگسرای ترافیک مشهد با همکاری کانون عکس انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

 

به گزارش انجمن سینمای جوانان ایران، در این کارگاه تخصصی عکاسی با عنوان «عکاسی نجومی» آشنایی با اجرام آسمان، تنظیمات دوربین جهت عکاسی نجومی، عکاسی رد ستارگان، نکات و موارد ویژه عکاسی نجومی، وسایل و ابزار مورد نیاز در عکاسی نجومی و روش های کاهش نویز در عکاسی طولانی مدت توسط مهدی بختیاری مورد بحث قرار می‌گیرد.  

حضور در این جلسات برای تمام عکاسان مشهدی آزاد است. همچنین امکان ثبت‌نام در هر یک از جلسات ورک‌شاپ، تور آموزشی و جلسات نقد عکس به طور مجزا امکان‌پذیر است و اعضای کانون عکس مشهد جهت شرکت در این دوره‌ها مشمول تخفیف هستند.

کارگاه‌های تخصصی کانون عکس انجمن سینمای جوانان مشهد به صورت ماهانه و همراه با تورهای آموزشی و جلسات نقد عکس برگزار می‌شود وهدف از برگزاری آن آشنایی با یک ژانر یا موضوع عکاسی توسط اساتید متخصص و همچنین تجربه عکاسی و نقد عکس‌های مرتبط می باشد.

در هر ماه، ابتدا ورک‌شاپ تخصصی موضوع برگزار  و سپس برای آشنایی با مباحث عملی، تور آموزشی آن با حضور مدرس ورک‌شاپ برگزار می‌شود. در پایان نیز یک یا دو جلسه جهت نقد و بررسی آثار عکاسان در این مبحث تشکیل می‌شود.

کارگاه تخصصی عکاسی نجومی پنجشنبه ۳ خردادماه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در در فرهنگسرای ترافیک مشهد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کانون عکس به نشانی kanoonaks.org مراجعه کنند.  

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *