جستجو

 

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی به سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پیام داد. 

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، محمد مهدی حیدریان معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی به سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پیام داد که متن آن بدین شرح است:

“سینما به عنوان هنری فراگیر و مردمی، از بدو تولد مورد اقبال عموم بوده است. کشف دریچه‌های تازه در عالم شگفت‌انگیز سینما دغدغه‌ای است که هنرمندان این عرصه همیشه در پی آن بوده‌اند. روحیه جستجوگری، بدعت و نوآوری از ابتدا با سینما عجین بوده و برای بروز این روحیه چه عرصه‌ای فراگیرتر از فیلم کوتاه؟ سینمایی که علی‌رغم کوتاه بودنش حجم وسیعی از خلاقیت و نوآوری را پذیرا بوده و هست. به جرات می‌توان گفت حرف زدن در قالب فیلم کوتاه دغدغه تمام کسانی است که سینما را به عنوان ابزاری برای بیان حرف‌هایشان می‌شناسند. خدا را شاکریم که سینمای کوتاه ایران در آستانه برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سینمایی قابل دفاع و رو به تعالی است. حضور بین‌المللی فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره‌های خارجی و موفقیت‌های پی در پی آنها نشان از روزهای پر رونق این هنر دارد. امیدوارم این روزهای پرشکوه مستدام باشد و پرچم پرفروغ فرهنگ ایران عزیزمان همچنان برافراشته بماند.”

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان از ۱۸ تا ۲٢ آبان ۹۷ برگزار خواهد شد.

اخبار این رویداد بین‌المللی در سایت‌ جشنواره به نشانی www.tisff.ir و همچنین وب‌سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir قابل دسترسی است

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *