جستجو

 

عکس‌های غلامرضا فداکار و کیوان آذرشب در جشنواره بین‌المللی عکس خیام (۲۰۱۷) مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان ایران، کیوان آذرشب با ۶عکس و غلامرضا فداکار با ۱عکس موفق شدند درلیست پذیرفته‌شدگان این جشنواره بین‌المللی قرارگیرند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام  (۲۰۱۷)، با دبیری علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نماینده فیاپ در ایران( باشگاه عکس فوکوس) در ۶ بخش برگزار می‌شود.

جشنواره عکس خیام تنها جشنواره داخلی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و (PSA) است و عکس‌های راه‌یافته به آن ضمن ثبت در آرشیو FIAP  و PSA بنام عکاس، برای دریافت القاب FIAP و PSA نیز محاسبه خواهد شد.

این رویداد در زمره پرشرکت‌کننده‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی در ایران قرار دارد و تنها جشنواره داخلی محسوب می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان خارجی آن در دوره‌های پیشین از شرکت‌کنندگان داخلی بیشتر بوده‌ است. همچنین آثار برتر دوره‌های گذشته در ۳۲ شهر و ۵ قاره از جمله در چین، پرپنیان فرانسه، لوگزامبورگ، یونان، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، آفریقای جنوبی، ترکیه، عمان و چندین کشور دیگر به نمایش گذاشته شد.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *